همشهری آنلاین- علی الله سلیمی: شهروندان منطقه چهار برای پیگیری موضوعات مرتبط به حوزه های شهرسازی و درآمد و نوسازی می توانند غیر حضوری و از طریق سامانه تلفنی پیگیر درخواست های خود باشند. ابوالفضل ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان به ویژه کارکنان شهرداری منطقه چهار، از این پس مراجعان حوزه های درآمد و نوسازی، کسب و پیشه و همچنین معاونت شهرسازی و معماری به صورت غیر حضوری نیز می توانند درخواست های خود را در ساعات اداری پیگیری کنند. وی افزود: به همین منظور جهت پاسخگویی به درخواست مراجعان کسب و پیشه تلفن های ۷۷۲۴۶۰۸۸۵ ، نوسازی ۷۷۱۸۸۹۵۵ و درآمدهای عمومی ۷۷۱۸۸۹۵۶ در ساعات اداری پاسخگوی شهروندان منطقه چهار است.
- خدمات غیرحضوری نوسازی، کسب و پیشه و پسماند
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار تهران گفت: برای پرداخت عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پیشه و پسماند هم شهروندان می توانند به سایت www.tehran.ir مراجعه کنند. ابراهیمی با اشاره به خدمات غیر حضوری منطقه چهار به مراجعان حوزه معاونت شهرسازی و معماری افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از مراجعه غیر حضوری، تلفن های ۷۷۱۳۸۰۰۵، ۷۷۱۹۹۱۰۰، ۷۷۸۰۲۰۶۸، ۷۷۸۰۲۰۶۹، ۷۷۸۰۳۰۱۳ و ۷۷۸۰۳۰۲۶ از ساعت ۸ الی ۱۳ پاسخگوی درخواست شهروندان است. وی در ادامه از اجرای تمهیدات ویژه بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه چهار خبر داد و افزود: در راستای ارتقاء سلامت کارکنان و شهروندان، اکیپ های ویژه پزشکی در مبادی ورودی ساختمان مرکزی مستقر بوده و ضمن کنترل دمای بدن مراجعان و کارکنان، از ورود افرادی که مشکوک به ویروس کرونا هستند جلوگیری و به مراکز بهداشتی هدایت می شوند.
نظر شما